Личная информация
Интересы
the source dont ask for a way (°°
Любимая музыка
"Music retains its nature and spirit even as the culture that forms it fades away, much like the dirt that creates the pressure around a diamond is long forgotten as the diamond shines on." °Pat Metheny° - and addicted completely by Ishome, cv313, variant, Rod Modell, and the rest of the gang
Любимые фильмы
the last duel (ridley scott), la fine fleur, A.I. Artificial Intelligence (steven spielberg), cry macho, gran torino (clint eastwood), The Beekeeper, 47Ronin, Kandahar, Les Miserables (Jean Paul Belmondo etc), Ong Bak I/II/III (legendary °muay thai boran° king tony jaa), the beyond, the black brothers, windstorm and parts (films directed by katja von garnier & lea schmidbauer), the fall guy, ruoni kenshin, office christmas party, Ferrari, . . .
Любимые телешоу
donna leon, his dark materials, shogun (disney+), star trek discovery (paramount+, sonequa martin-green), devs, house of the dragon, the lord of the rings: the rings of power, Rocco Schiavone, The Expanse
Любимые книги
lama ole nydahl & carol aranoff (1989): practical buddhism - the kagyu path, lama ole nydahl - mahamudra, Homer's The Iliad - translated by robert fagles
Любимые игры
The flow of water and the ways of love have not changed since the beginning of time . . . (^°^)
Любимые цитаты
Я любил смотреть, как ты спишь, даже если ты только прикидывалась спящей, когда я возвращался домой за полночь, пьяный в дым; я пересчитывал твои ресницы; иной раз мне чудилось, что ты улыбаешься.
— Фредерик Бегбедер
О злодействах помнят, о добродетелях забывают. Мы говорим о Нероне и Калигуле... Кто помнит королей-миротворцев? Наша чернь, Марго, что уличная девка — чем больше бьёшь, тем больше ей любезен.
— Королева Марго
О себе
. . . 9 yards . . .
and a little truth:
a dedication has its own value we have to pay for, no matter how high or low the risk at, by personal expirience it was a very high value which it is worth for the love which appears
and it can only be done & given by concious choice . . . and there are no sensations